Get the Flash Player to see this player.
thumbnail

Tyga @Tyga – My Way

September 21, 2017
19,753 views

thumbnail

Fergie – Like It Ain’t Nuttin’

September 21, 2017
36,309 views

thumbnail

Young Thug x DJ Carnage – Liger (Audio)

September 21, 2017
22,927 views

thumbnail

Ty Dolla $ign – Message In A Bottle [Audio]

September 20, 2017
19,227 views

thumbnail

Russ – The Game

September 20, 2017
26,865 views

thumbnail

Blac Youngsta – Left

September 20, 2017
18,148 views

thumbnail

Kid Ink – Bad Lil Vibe

September 20, 2017
13,400 views

thumbnail

Fred The Godson – Intro/Let It Cook

September 19, 2017
11,992 views

Savannah, Georgia Police Assault People Involved In Fight

(No Ratings Yet)
   < CURRENT RATING + RATE IT YOURSELF

smh

11 Responses to “Savannah, Georgia Police Assault People Involved In Fight”

  1. maine Says:

    on some real talk if these cop get arrested im a riot because this happens to black people all the time. now those white people got what black people get all the time

  2. YoungN Says:

    wtf is up with the commercials this s**t bullshit mane fuckk yall nigguz at boobootv hoe azz modafuckaz fuckyour dishwasher b***h i swear on mah mumma life im a murk one of yall dishwashing azz nigguz

  3. Anonymous Says:

    they about to get paid for that s**t cause i would sue

  4. YoungN Says:

    hahah they deserved that s**t hitting my car like that i would f**k you up,n that b***h got pepper sprayed hahahah ahahah f**k that b***h looked so funny and her man is a b***h a*s nigguh he fine doe .no h**o

  5. kill or be killed or just die naturally Says:

    1:52 stop look at the cops hand hahahahah damn he sprayed that s**t in her eyes like a modafucka

  6. Anonymous Says:

    f**k your dishwasher

  7. MusicFiend Says:

    to be real I’m glad they got it. I’m not for police brutality but these spolied white kids get away with everything and it’s about time they got treated as such. Think next time b***h/

  8. Anonymous Says:

    niggas r wildly mang need heat mang u feel me

  9. aka g hood Says:

    damr mang niggas r wildy mang need heat in dis b***h can trust white people dis is why mang

  10. Doo Says:

    haha they didnt even know how to act when the police came you can tell that was there first encounter with the popo haha pig on pig violence

  11. WordUp! Says:

    Best video of the year! You notice that the white kids thought that the cops would be on their side but little did they know that their foolishness couldn’t be whitewashed away that night.

Leave a Reply

[bws_google_captcha]