Get the Flash Player to see this player.
thumbnail

Cam’Ron – Dinner Time (Ma$e Diss) (Audio)

November 25, 2017
45,228 views

thumbnail

Ralo – I Made Myself Ah Boss

November 25, 2017
12,489 views

thumbnail

Young Buck – Dope 2 Ya

November 24, 2017
36,878 views

thumbnail

Ma$e – The Oracle (Cam’Ron Diss) (Audio)

November 24, 2017
20,882 views

thumbnail

Hopsin – Ill Mind Of Hopsin 9

November 24, 2017
16,233 views

thumbnail

Young Buck – Dope 2 Ya (Audio) @YoungBuck

November 24, 2017
25,685 views

thumbnail

Boosie Badazz – America’s Most Wanted

November 23, 2017
29,268 views

thumbnail

Boonk – Boonk Walk (Audio)

November 23, 2017
11,638 views

thumbnail

Cam’Ron Ft. Don Q – Hello

November 22, 2017
21,089 views

thumbnail

Kodak Black ‘201519971800’

November 22, 2017
21,631 views

thumbnail

Kodak Black ‘Brand New Glizzy’

November 22, 2017
19,304 views

thumbnail

Post Malone Ft. 21 Savage – Rockstar

November 22, 2017
49,856 views

thumbnail

Troy Ave – Smile

November 21, 2017
17,252 views

B. Pumper “F*ck You” (New Fabolous Diss) (Audio)

   < CURRENT RATING + RATE IT YOURSELF

Brian Pumper doesn’t seem to be letting up.  He goes after Funeral Fab again

15 Responses to “B. Pumper “F*ck You” (New Fabolous Diss) (Audio)”

  1. Oowee Says:

    Oowee !!!!!!!!!! b.pumper don’t start s**t HE FINISH IT !!!!!! LoL b.pumper was jus making his tracks bout fuckin chix and minding his bizness and niggas wanna fuc wit this n***a. this iz dat TRENCH COAT MAFIA MUSIC !!! dont F**K WIT ME OR EVERY 1 gunna GET IT !!! LoL this n***a is going hard in da paint .

  2. Cypha Says:

    Wow, B Pumper going in hard.

  3. the great one Says:

    b pumper u wack as s**t wtf is wrong wit u stop it

  4. Anonymous Says:

    beat is hot

  5. Ace Says:

    clearly that was hot but clearly 50 cent wrote it theres no doubt in my mind b pum is fif s new enforcer thats what it is

  6. wavey ooowww Says:

    yea yea yea dat s**t was nice cuz 50 wrote dat s**t lol now u just 50s b***h smh try to write ur own s**t next time. smh lame a*s n***a lol gud try but try harder.

  7. d. Says:

    ouch ouch oouchhhh-yo it s Bumper in your a*s Bitchhhheezzzzzz-lol-fuckit- tha s**t is hot-y all kno

  8. Anonymous Says:

    bcuz ppl r listening to pumber. he will grow stronger. maybe if u ignore his s**t. it wont blow up

  9. Anonymous Says:

    b pumper look lik a heavy lloyd banks lol

  10. lyndon Says:

    Oooooooooooo!!!!!!!!!. LMAO!!!!!!!!!!!!!!!! On my Mama, that was hard. Real cold. Reallly fucked up. A porno star?! That’s it. That’s fucking it! Fifty is a genius. Why couldn’t you find this n***a or this strategy when you were tryna “f**k Ross life up”? Oooooooooooooooo!!!!!! Ya’ll better leave Fifty alone. (haha) Can’t wait til Curly come back out and I can’t wait for the rest of the story to unfold. OOOooooo!!! I’m fitna tell all my laptop-less friends.

  11. Y G Says:

    I LIKE THAT SOMG

  12. Sniffy Says:

    Yeah Pumper Pumper yeah its Pumper….. Nice man keep it up man…

  13. Anonymous Says:

    pumper got skills plus he down wit my boy fifthy. he goin hard at fab

  14. 1hittaquitta Says:

    Funny diss! Think Fif wrote it and didnt try to disguise it either. Thats what Fab get for talkin s**t all day everyday on twitter. It started when everybody from NY did that show wit the unit and nobody asked Fab a while back. Rememba his tweets??? Revenge you dumb b*****d! Now you gettin bombed on by this porno lame! LMFOA!

  15. CPimpin Says:

    dam..dude steppin his game up!!

Leave a Reply

[bws_google_captcha]