Get the Flash Player to see this player.
thumbnail

Tekashi69 – Gummo

October 21, 2017
37,789 views

thumbnail

Rita Ora – Anywhere

October 20, 2017
21,766 views

thumbnail

Belly – Man Listen

October 19, 2017
19,210 views

thumbnail

Gucci Mane – Back On

October 19, 2017
24,878 views

thumbnail

Fresh Ft. Nyce Da Future – Light It Up

October 18, 2017
9,084 views

Big Boi Slaaaaps His Roomate For Jackin His Oreo & Then Puts The Hands On Him!

   < CURRENT RATING + RATE IT YOURSELF

28 Responses to “Big Boi Slaaaaps His Roomate For Jackin His Oreo & Then Puts The Hands On Him!”

  1. R.A.S Says:

    DAMN !!!!!!!!!!

  2. Smoove Says:

    damn, mannnnnnnnn I aint lettin that big n***a punk me like that lol

  3. pacalyte Says:

    that fat n***a can punch……hahahhah……dis is really funny.

  4. dough254 Says:

    dat n***a had some hands

  5. MOOKIE Says:

    SHOUDA THREW THAT N***A A HOTDOG AND RAN….OUTTI G!!!

  6. big cuz Says:

    wtf

  7. BOO BOo Says:

    his fat a*s can’t fight

  8. DubbMajk Says:

    “Get Out let me eat my Oreos” LOL

  9. Shari Says:

    He wrong for that with his fat a**. I would have stuvck his big a** in he big belly. Fat Bast***.

  10. English214 Says:

    SMACK!! “Aye, Bro” LMAO “Aye chill out let’em make it,let’em make it let’em make..Ooo” LMAO. “Bro thats my s**t bro” LMFAO. Man hell nah. Hahahah :’ – D

  11. James Is An Atlanta Jeweler Says:

    This tape should be forwarded to the District Attorney’s Office in the city in which both of these men live.

    This is just damn sickening!

  12. Tru Says:

    p***y.

  13. Sykamore Says:

    one shot to big bois knees..he is down

  14. TriggaDick Says:

    Datz fucked up…lol…he should have clocked his big a*s one good time and ran…lol…he couldn’t catch him….lol….he dead wrong for dat s**t…lol…but it sho was funny!….lmao

  15. TayWifey122O8 Says:

    Thats so messed up i mean im a big girl and i dont fight iver food i share that is really wrong for hiim to be pushing him around and fighting him over that his fat a*s got me tite the damn boy looked defensless like d,a thatsz wild i was like wtf when he flipped him over the couch i think that is so wrong

  16. Kempi Says:

    Now You Know..
    Never Steal A Big Bro Oreo…

  17. vernon moore Says:

    I WISH I WAS THERE ,I ‘D F–K FAT BOI UP.HE’S A LAME SUCKER!!!!!

  18. Anonymous Says:

    dat lame a*s hell let fatt a*s dude beat him up dude cant fight at all need go to fightin class to teach him how fight next time wont get a*s beat lik dat ha ha

  19. Bre Says:

    big boi whooped his a*s oh boi bet not touch nothing else with out asking. SHITTTTTTT BIG BIG WHOOPN A*S!!!!!!!!! HE GOT KNOCKED THE F**K OUT!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAH

  20. CASHVILLES DON Says:

    THATZ WHY U STAY STRAPPED FOR WHEN ANIMALS GO WILD HE LOST BOUT AN OREO JUST THINK IF A N***A STOLE A TWINKIE OR SUZIEQ HAHAHAHAHAHA U FAT F**K I WOULD HAVE HAD FATBOY IN ALL BLACK EVERYTHING

  21. Benson Darlington Says:

    Demmmmmmmmmmm!!!!is that a human being or an alien.

  22. classy860 Says:

    HIS FAT A*S CANT FIGHT,HE WASNT EVEN THROWING ANY PUNCHES HE WAS JUST SWINGING HIS ARMS,IT LOOK LIKE OLE BOI TRIP OVER THE SOFA,FIGHTING OVER A FUCKING COOKIE LIKE HE CANT AFFORD TO LOSS A FEW POUNDS…..GET THE F**K OUT OF HERE THAT S**T WAS CORNY….

  23. Slice Diggady Says:

    lol….fat boy looked like he spared him…by not hitting him the face…that was cool…but damn…lol….over a damn cookie…I think he been wanting to get in ole boyz a*s…cause they had the camera ready n all….Dawg…should have seen it coming……next time…brah…Swing and stay close..lol…swing and stay close…lol…iono…lol…nikka shoot….lol…

  24. CEEJEZZ Says:

    that s**t was corny but funnnnnyyy ….two lames fighting ..lol

  25. Benson Darlington Says:

    thats crap.that fat N***a cant beat me.

  26. Cold Mu phuka Says:

    lol…big boi aint taking it no mo!!!…he said no mo titty jokes and no mo taking his damn cookies!!

  27. Anonymous Says:

    this sum fat a$$.
    sh!t…..this video just disgust me, whats soooo funny about it is..HIS ROOMATE BOUGHT THE COOKIES!!

  28. akanote Says:

    HAY KOOL-AID

Leave a Reply

[bws_google_captcha]