Get the Flash Player to see this player.
thumbnail

Z-Ro @ZROMOCITYDON – OG

January 20, 2017
13,643 views

thumbnail

Jeezy @Jeezy – Never Settle

January 19, 2017
20,846 views

thumbnail

Loaded Lux @iAmLoadedLux – Let Em Know

January 18, 2017
10,580 views

thumbnail

August Alsina @AugustAlsina – Wait

January 17, 2017
20,136 views

thumbnail

Too Short – Sloppy Second Leftovers

January 17, 2017
12,315 views

50 Cent’s Photoshoot With Rick Ross’s Baby Momma ‘TIA’!

   < CURRENT RATING + RATE IT YOURSELF

25 Responses to “50 Cent’s Photoshoot With Rick Ross’s Baby Momma ‘TIA’!”

  1. BLACK CEASER Says:

    SEE DATS Y” U” DONT GO” AGAINTS 50 HE’LL MAKE A” FOOL OUTTA SMALLEST MISTAKE ( U” WONT BELIEVE WUT TIA TOLD ME OFFICER RICKY”) LMAO FIF ENDS LIVES FÜÇK CAREERS AHHHHHH”

  2. king slur Says:

    50 mutherfucken fool.gggggg.unit 4life.F**K OFFICER RICKY N HIS WEAK A*S GANG.

  3. Anonymous Says:

    F**k dat n***a 50 he ain’t about s**t rick ross make music
    when was the last time dat n***a 50 made an album
    i see dat n***a wanna beef with every n***a dats doing good
    just like he wanna beef with wayne stop sucking niggas dicks
    get at them musically not this stupid s**t soft p***y

  4. rick ross Says:

    straight pimp good girl tia women know when they see a real n***a with real money already

  5. maino Says:

    he hit that!!! f**k rick ross, at least take a name of a dead person or make up yo own, he got anotha niggas name and the dude dnt even like him, oh and did i 4get to mention the real rick ross is outa jail. damn officer ricky what ya wack a*s gone do now!!!

  6. Anonymous Says:

    i will f**k da s**t outta tia …..nice body

  7. GunPlay Says:

    A CHICK CAN’T HELP BUT ELEVATE HER SELF WHEN SHE AROUND A REAL BOSS!!! TIA KNOW WHO THE REAL IS PLEASE BELIEVE IT, SILLY-WILLIE WAS DODGE’N THE CHILD SUPPORT COURTS IN FLORIDA, THAT AIN’T BOSSY! A BOSS JUST CUT THE CHECK YA’ HEARD ME! 50 GOT HER LOOKING RIGHT TO GET THAT BREAD, SILLY-WILLIE HAD HER STRESSED OUT LOOKING TO BE FED! IT AIN’T LIKE 50 IS GIVING HER $$$ OUT HIS POCKET, HE PUTTNG HER A*S TO WORK TO MAKE $$$ REAL BOSS S**T!…YA’DIGG!

  8. yeababy Says:

    yo this b***h is a ugly a*s s**t b***h.. r u serious ho have some class no matter how much u hate ur baby daddy u still have a son to take care. n following 50 around is not it…

  9. dr0 Says:

    lol fif wrecced dat niccca eazy like he was ahh piece fukin cake lol no1 takes triple cs serious derr whole movements fraud everythang dey try n lace up n derr shyts ahhh fukin lie n durty feeen asss nicccas like gun play wit 3 teeeth left in his mouth gettn knoked out alll da tyme fuk gay asss floor play fuk offficer riccy fuk triple c;s dey doin kar numbas worse den fat hos album lol

  10. Capizzi Says:

    Fif you the man Son……Damn ross is done.

  11. FLA Boy Says:

    I can’t believe anyone can stand up for his fairy tale a*s rhymes

  12. Miss_Sassy Says:

    HeHe…WOW!!

  13. gman Says:

    man 50 beef cause he can n***** so stop haten

  14. p rod Says:

    i know foo sho 50 tapped the s**t out of tia’s a*s

  15. O.G. Zee Says:

    Tia is a real b***h!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    but she ANI’T hot!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. Lisa Lisa NYC Says:

    OH MY GOODNESS!!!…dayum….ross groupies keep mentioning songs..cuz Fif makin Ross look like a dam fool…worse than any song could do…dam….dam.dam dam..is all i can say…..dam. ..DIS NI**A takin a** shots LOL..i just cant take it…..dam.

  17. MATH..MARTIN Says:

    Oh!…50 centrum wnna be the only n** on the game….HE BEEFS WITH EVERYONE…THIS IS SICK!

  18. djohhwee Says:

    fif is a boss… nuff said… pow

  19. gerhet Says:

    damn!!! if dat was my baby’s moms n i was beef’n wit 50 i would trow in da towel n drill da b***h…good thing my baby mama don’t hate me dat bad

  20. Anonymous Says:

    kias sexy a*s hell i know ross feeling played then 50 done bolted her down

  21. deejay jay scott Says:

    booom! 50 cent is the best i rate him like i rate 2pac legends rick ross you waster shame on you your a waste man. http://www.londonsoundz.co.uk 107.3fm

  22. jab26philly Says:

    This is why 50 cent is my favorite rapper.

  23. tristian Says:

    man shawty trippen his baby momma a str8 hoe she has no respect for herself or her kids what she gonna say when her kids see dat s**t one day rick ross need to put a bullet in her a*s and one in 50 cent cuz his mouth is bigger than his life.. hell i got bullets bigger than 50 future…

  24. wtf Says:

    are you idiots dumb that video is completely fake oh and learn to write english please

  25. Anonymous Says:

    shes pure trash.. why fight over that worn out mess? who cares!

Leave a Reply

[bws_google_captcha]